Üdv!

Majd idővel teszek fel néhány barkács cuccot stb.Majd meglátom...Meg még szeretnék felrakni olyat hogy régi cuccok feldobása stb.

2009. szeptember 10., csütörtök

Mai napom xDDD

Ma felkeltem.--->Tipikus.Első óra Irodalom--->Dolgozat,utána Nyelvtan könyből csinálgattunk..Aztán Matematika,tanár kérdezte hogy nincs könyvem s mondtam nincs,amúgy eleve a házit kérdezte,d ehogy csináljak ha nincs tankönyvem?Elvileg holnap már lesz.Utána Angol,egyet bunyóztam,mert néhány hülye osztálytársam elvette a telefonom,még a fejüket is le akartam rugni,de guggolásba érkeztem.De visszakaptam.Utána Média,néztük az indul a Bakterházat,utána meg hülye torna.Futottunk meg ilyesmi.Tanár meg az én s a MAlac nevét elfelejtette.Én Nikolett lettem Malac meg Andrea.Bár NikolETT IvETTa végét eltalálta.Utána ebéd s az ebédlőben kurva sokan voltak,aztán ettem,s utána mentem haza.S TVztema Második esélyt,meg valami női szumós filmet néztem az RTLen.Most megyek mindjárt alszok csak még a Barátok köztöt megnézem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése