Üdv!

Majd idővel teszek fel néhány barkács cuccot stb.Majd meglátom...Meg még szeretnék felrakni olyat hogy régi cuccok feldobása stb.

2009. szeptember 16., szerda

MA PONT EGY HÓNAPJA...

+MA PONT EGY HÓNAPJA...+
Ma pont hogy egy hónapja volt az a rémálom szerű nap,amikor a kiscicánkat megtaláltam kibelezve,s a szívemből egy hatalmas darab szakadt le,s hogy nincs igazi macskánk.Nagyon megijedtem aznap,s azóta is romokban heverek.Félek.....,nem tudom mi lesz,nélkülük nem érzem magam biztonságban....

Usagi hír jelentés:A gyanus tanár egyre gyanusabb s lehet még pedofil is,bár hugom osztálytásait marcangolja,ja nem is írtam még nektek hogy visszatért.A hugom meg ma elkérte a mappám mert egyik tanár kérte nekem ez is gyanús mert a kínai írásról hadobált valamit.A barátok közben meg bírtam Magdi néni temetését.xDDDD NA ennyi elég mára.Remélem nem írtam semmi rosszat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése