Üdv!

Majd idővel teszek fel néhány barkács cuccot stb.Majd meglátom...Meg még szeretnék felrakni olyat hogy régi cuccok feldobása stb.

2010. február 18., csütörtök

Egy éve Ludikám....

Egy éve van hogy Ludika nevezetű cicám meghalt.Most ennek emlékére egy verset teszek be:

József Attila -

(LE VAGYOK GYŐZVE...)

Le vagyok győzve, (győzelem ha van)
de nincs, akinek megadjam magam.
Úgy leszakadtam minden más világról,
ahogyan lehull a gyümölcs az ágról.

Szurkálnak, óvnak tudós orvosok,
irnak is nékem, én hát olvasok.
S „dolgozom”, imhol e papírhalom -
a működésben van a nyugalom.

Én állat volnék és szégyentelen,
nélkületek, kik játszotok velem -
Köztetek lettem bolond, én a véges.
Ember vagyok, így vagyok nevetséges.

1937. október

http://media.animegalleries.net/albums/userpics/48117/normal_Cat_girl.JPG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése